Monday, November 12, 2007

Bulling... I tu que faries?

8 comments:

Anonymous said...

L'has muntat tu!? carai noia, be, ja t'avia dit que ets una artistassa, no!?
Està molt be!! felicitats!!
Manel

galatea said...

Manel, quina grata sorpresa! ;)
La veritat es que vaig montar-ho amb moltes preses i es va quedar una mica curt (si tenim en compte el projecte que volia dur a terme). Però amb més temps, ja faré d'altres projectes més currats.

Arwyne said...

L'has fet tu??? Carai... i no m'has dit res? Jol, esta molt bé, si és que ja dic jo: hi ha alguna cosa que tu no sàpiques fer?
Vinga felicitats germaneta :p

galatea said...

Arwyne!! xDD

Ja veus, no n'hi ha per tant, és només un experiment que vaig fer per un módul d'un curset sobre TIC en Educació Primària.

Una abraçada! ;)

Anonymous said...

Hola
La veritat és que és un vídeo impressionant, tens un gran sentit per l’art, m’ha impressionat molt, saps fer servir molt bé les eines de disseny.
Si dius que ho has fet amb molt poc temps la veritat és que no se que pots fer si dediquessis el temps necessari.

Segueix així

Joan :)

galatea said...

Ep Joan! ;)
Gràcies pel teu comentari.

La veritat és que tot es susceptible de millora, sobre tot si es treballa amb voluntat de fer-ho el millor possible. Però que t'haig de dir, si tu ja ho saps prou be això... ;)

Coses que esp odrien treballar amb més temps:
1. Sincronitzar millor la música amb les imatges, i mirar els nivells de so (la segona melodia es força més baixa... casi pasa desapercebuda)

2. Enfatitzar alguns detalls de les imatges, retocant-les més amb photshop

3. Contemplar la possibilitat d'introduir-hi diàlegs (sobre tot aquesta versió de baixa resolució, on els globus no es llegeixen. Per sort la força de les imatges és prou explicativa)

4. Etc, etc... La veritat es que sóc molt exigent amb mi mateixa, però quan es pot fer quedar-se a la meitat d'una idea és com un petit fracàs. (Sempre queda "el gunsanillo" de que podria estar millor).

;)

Anonymous said...

Veig que tens un gran esperit de millora, que m'impressiona, sempre pensant que tot es pot millora per assolir la perfecció. :)

Fins aviat
Joan

Anonymous said...

Està força bé, el video, Galatea. I més si l'has fet en un moment,ja t'ho dic tu sempre preocupada pel teu entorn, crec que és un tema que se li hauria de donar més importància del que se li dóna... jo vaig patir-ho i se lo malament que es passa...

Em sembla perfecte que des de l'àmbit de l'escola es vulgui arribar als nens i nenes per tal d'evitar aquests trangols...

Per cert la segona melodia és la OST de Dràcula, oi? Una cançó molt maca...

Per cert, em pregunto el mateix que la teva germaneta... ;-P